Konverzní kit 8FUN 750W - středový s aku na nosič
Výkonější varianta převratnéhé středového motoru 8FUN 750W, která změnila svět přestaveb kol na silnější elektropohon v kombinaci se špičkovými Li-ion akumulátory pro montáž do dvojitého zadního cyklo nosiče. Vyberte si z pestré palety doplňků a příslušenství. Tento pohon přinesl i do segmentu rychlých a silných elektrokol lehkost a kompaktnost.
Celý popisPopis produktu
Nakonfigurujte si svůj přestavbový kit se středovým motorem přesně podle svých potřeb.
Na výběr máte hned z několika kapacit aku na nosič až do 28Ah na 48V. Součástí jsou všechny díly pohonu, které budete při přestavbě na elektrokolo potřebovat. Montáž je přitom tak snadná, že ji zvládne doslova každý zručnější člověk.
Díky kombinaci těchto komponent získáte moderní elektrokolo s perfektním vyvážením, které se může směle rovnat systémům, založeným na středových motorech Bosch. Taková kola ale cenově začínají na cca 60 000Kč, s naším systémem si podobný komfort užijete za mnohem dostupnější cenu. Respektive takto silné elektrokolo kvůli legislativě v obchodě ani nekoupíte.
Poznámka k dojezdu:
Uváděné dojezdy na jednotlivé kapacity jsou orientační, ale reálné - průměrné při cca 50% příšlapu jezdce. Nevěřte marketingovým proklamacím u některých dodavatelů s nereálně velkými dojezdy. Spoléhají na to, že když má kolo šlapátka, má vlastně prakticky neomezený dojezd...takže jejich údaje nejsou vyložená lež. Je to dost podobné s udávanou a reálnou spotřebou u aut.
Tento zvýhodněný komplet prodáváme v různých variantách podle kapacity akumulátoru, aby si každý mohl vybrat dle svých potřeb. Verzi si nakonfigurujte vedle obrázku produktu.
Můžete vybrat také různé displeje. ZDE najdete jejich porovnání.
Standardně se dodává bez senzoru řazení, ale vřele doporučujeme tento senzor k systému pořídit. Funguje jako automatická spojka, tzn. při řazení převodů automaticky na okamžik odpojí motor, aby bylo možné přeřadit bez poškozování přehazovačky tahem motoru. Stejného efektu lze docílit i manuálně, jde jen o komfort. Pokud chcete zachovat se senzorem také odpojování obou brzdových páček, objednávejte variantu s rozbočovačem.
Oproti fabrickým elektrokolům lze také přidat několik typů akcelerační páčky, případně doplnit brzdové páky s odpojovači. Zvláště u této silné verze doporučuje z bezpečnostních důvodů odpojování motoru při brzdění řešit.
Při kombinaci komponent byl kladen důraz také na co nejnižší hmotnost. Celková přidaná hmotnost na kole činí cca 10 Kg (u 24,5Ah aku)! To je zhruba 3/4 hmostnosti samotného 750W výpletového motoru bez příslušenství. Obrovskou výhodou středového pohonu je také využití převodů kola pro převodování síly samotného motoru.
Vhodné pro pánské rámy (kvůli prostoru pro akumulátor).
Parametry produktu
Výrobce: | E-POHON |