Konverzní kit 1000W litý 20'' - ENA
Konverzní set s léty prověřeným elektromotorem 48V/1000W, který však kombinujeme s moderní řídící ENA jednotkou Sin-wave a ovladači s vodotěsnou kabeláží a LCD displejem. Obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo.
Celý popisPopis produktu
Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu. Se sinusovou jedntkou má sametový zvuk, který během jízdy není skoro slyšet.
Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne
* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu.
Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.
Specifikace:
Verze motoru: zadní/přední přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku
Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru
Montážní šířka vidlice: 100mm přední / 135mm
Vícekolečko u zadní verze: šroubovací 7k nebo kazeta až 10k ( u kazetového motoru)
Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - lze si nakonfigurovat (pro funkčnost systému není nutné)
Ovladač plynu - lze si nakonfigurovat páčkový nebo otočný (pro funkčnost systému není nutné, pokud je PAS senzor)
LCD displej dle výběru - C961, 965, 860C, atd.
Pedal Assist System - s magnetickým kotoučkem - lze si nakonfigurovat (pro funkčnost systému není nutné, pokud je akcelerátor)
Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory: lze si navolit 1-1 pro zapojení pouze displeje, 1-2 pro displej a akceleráto, 1-3 pro displej a brzdy a 1-4 pro displej, brzdy i akcelerátor.
Sada konektorů: protikus k aku XT60
Maximální rychlos - až 45 Km/h (podle velikosti ráfku)
Počet otáček: max. 390 rpm
Dojezd: například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.
Hmotnost kola: 7,3 Kg
Hmotnost balení: 11,5 Kg
Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!
Verze v 20' litém ráfku, široký ráfek, vhodný především pro kotoučovou brzdu. Funguje i s v-break.
POZOR! Kvalitní zlacený konektor pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!
Přední sety o tomto a vyšším výkonu doporučujeme instalovat pouze do dostatečně tuhých předních vidlic. Z bezpečnostních důvodů doporučujeme motor do vidlice uchytit pomocí ramene pro rozložení kroutícího momentu.
Parametry produktu
Výrobce: | E-POHON |