Konverzní kit 1000W - ENA s aku na nosič
Konverzní kit osvědčeného a silného motoru 1000W, vypleteného do značkového ráfku Remerx zvolené velikost a našeho akumulátoru s montáží na zadní nosič kola. To vše spolu se spolehlivou řídící jednotkou Ena sinwave 1000W. Součástí je nabíječka a příšlapový senzor. K přestavbě tedy už žádné další komponenty nebudete potřebovat.
Celý popisPopis produktu
Nakonfigurujte si silnou přestavbovou sadu přesně podle svých požadavků!
Vyberte si z akumulátorů 48V na nosič Alu box s kapacitou až 28Ah, zvlášť když chcete mít i s výkonným motorem co nejdelší dojezd. Vhodné především pro rámy, které nemají dost místa v samotném rámu, většinou rámy dámských kol.
Vyberte si také nabíječku s rychlostí nabíjení podle vašich představ. Li-ion akumulátory netrpí žádným paměťovým efektem, takže ho lze dobíjet kdykoliv, třeba po každé jízdě, nebo i jen částečně. Akumulátor lze velmi snadno z kola sejmout (při přepravě, skladování atd.), zvláš pokud použijete originální dvojitý alu nosič.
Použitá sinusová 1000W jednotka ENA je velmi agilní a motor je s ní až neskutečně tichý. Lze k ní objednat speciální plastový box na sedlovkovou trubku, ve kterém je dobře na rámu chráněna. PAS senzor zabírá velmi jemně a k dispozici je až 9 výkonových map příšlapu.
Díky kompatibilitě s BBS/8FUN/Bafang příslušenstvím je k dispozici na výběr množství displejů a příslušenství. Vše si můžete navolit v našem konfigurátoru podle svých představ.
Také si můžete navolit jako dodatečné příslušenství brzdové páky s odpojovači (z hlediska funkčnosti nejsou nutné) nebo různé typy akcelerační páčky. U páčky je třeba zvážit, kde bude kolo provozováno, protože její použití není v souladu s normou EN15194*.
Podmínky instalace kompletu:
Komplet lze namontovat na všechna běžná jízdní kola s průměrem ráfků 20", 24", 26", 27,5" nebo 28" a 29". Ližina úchytu akumulátoru se montuje buď jednoduše na speciální dvojitý nosič nebo prakticky na libovolý běžný cyklo nosič s dostatečnou nosností a robustností.
U těchto silných motorů důrazně doporučujeme použít minimálně 1ks ramene kroutícího momentu (torque arm) pro zajištění osy motoru pevně v rámu. Dvojnásob to platí pro montáž do přední vidlice, kde doporučujeme z bezpečnostního hlediska raději torque arm na obě strany osy.
* Montáž akcelerační páčky na kolo je v rozporu s evropskou legislativou (EN15194), týkající se provozu elektrokol na komunikacích, se všemi případnými důsledky pro provozovatele takového elektrokola. Legislativou je vyžadována pomoc motoru čistě ke šlapání (PAS). V České republice je sice stále platná vyhláška č. 341/2014 Sb., příloha č. 12 část C., která tento požadavek nezná a páčku u přídavných pohonů umožňuje, ale protože je v přímém rozporu s legislativou evropskou, čeká se její novelizace. Je tedy třeba sledovat aktuální změny.
Parametry produktu
Výrobce: | E-POHON |